CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

22 November 2010

Maafkan aku...

~ ^^Ayu^^ ~

Huhuhuhuhuhuhuhuhu......

Kan sudah lame je x update belog ayu nih. Hahaha...inila dinamakan bz bebenor. Mmg siyes sgt bz...Namun, Alhamdulillah. Segalanye udah selesai. Majlis pertunangan adik ayu -Reza & Ima- da belangsung dgn selamatnye pd 20.11.2010 tnpa sebarang masalah.

Yg penting, hasil tangan ayu utk wt hantaran 2.....semuanya menjadi. Alhamdulillah. Terima kasih jgk kpd tgn2 yg membantu & mata2 yg melihat & mulut2 yg mengomen. Klu xde...x jd jgkla hantaran DIY ayu yg x seberapa 2.

Hari ni pn..sedare mare msh bekampung kt umh. Jd melayan mereka je la. So, FB ke belog ke....nk p jengah pn tertangguh2. Dan......skg ni...baru la tesenuh keyboard lappy ni utk update ckt belog ni yg da start nk dihinggap sarang labah2....

Hurmmm..esk ari bekoje utk ayu. Kene dtg keje jgk sbb byk hal nk kene diselesaikan. Ni tgh sakit mcm2 yg x baik2 lg....Alhamdulillah utk semua penyakit 2. Harap diri ini dpt besabar dgn dugaan ini.

Oke u olllll......nnt ayu beceloteh lg ea.

Enjoy ur day....Mmmmmuuaaaaaxxxxx!!!

Layannn pic ni yer....



Menuju ke rumah bunga yg nak disunting oleh kumbang belaan kami...Hehehe.
Nampak x 2.....dulang 2...Hehehe...Nak tgk lg???Nantila ea...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers