CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

09 Disember 2010

Cerita di hari Khamis

Salam & Hai kamu semua yang disayangi....

Owhhh, arini di Ipoh ujan di pagi ari. So, masih terasa damai & kemengantokkan dek kerana cuaca yang memang sangat besh ni. Hehehe....'Sodap tido sojuk2 nie'...

Arini jgk PM & isterinye datang melawat Ipoh. Nak rasmikan Klinik Bergerak kt Ipoh ni...katenye la. PM tetap sempoi & isterinye nampak menyerlah dgn costume ijau.. Owhhh,malangnye x sempat nk snap pic. Huhu...

Dengan itu, terasa ingin menambah koleksi HP. Nak HP yang quality pic nye sgt keeeebbbbaaaabbboooommm!!!!! Ada x orang nak 'sedekahkan' kt Ayu??Ade...????Ade????Alhamdulillah.....Semoga murah la rezeki korang. Amin...

Ayu rase mmg Ayu perlukan lg 1 hp...hp yg mmg khas nk amik gambo. Ye la...x kan nk ke hulu ke hilior bawak bapak besor punye cam kan??? Bawak HP sudah.

Owhhh,my lurve E71 (bkn nak menunjuk ye...hanya menyatakan jek...ngeee). Izinkan lalink beli HP lagi 1 ye. Kamu mmg terbaik...Tapi lalink perlukan HP lain yang boleh snap pic dgn cantiknye. Izinkan ye......

Dan....

Ya Allah, Ya Tuhanku....murahkan la rezeki aku & seluruh umatmu. Amin Ya Rabbalalamin.

Ape jugak la celoteh ayu ni ekkk???

Ayu pun x paham. Ehhh, nak bagitau!!! Ayu arini seharian dengan costume itam & putih. Gi keje...pakai itam putih almost everyday. Sampai da xde pilihan baju da. Borink!!!

Dan...

Malam ini jgk dgn costume itam & putih. 
'Excuse me sir'...nak tuang nasi ni.tepi sikit!!!

Sehingga bejumpe lagi di hari esok.

Mmmmmuuahhh & sangat sayang kamu semua.

Lurve,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers