CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

02 Januari 2011

Apa da jadi dengan 01.01.11???

Salam & Hai semua...

Tahun 2011 da masuk hari yang ke-2. Yess!!! Suke ke??? Suke ke x...kene accept kan. Ini la perjalanan kehidupan. Semakin lame kite hidup semakin matang la kite. Yang paling utama...umur pun da meningkat kan? Itu yang Ayu x rela...hahaha.

Hari ni projek sgt banyak. Hantar adik balik ke Kelana Jaya. Die praktikal... Ayu balik Ipoh nek bas. Fuhh, mmg da lame kot x naik bas. Teringat plk zaman2 belajo dulu. Ishh, waktu mude2 dulu....

Mase naik bas dok sorang2 selama 3 jam lebey perjalanan (driver bus mmg bawak bus kalah kure2!!!Shah Alam-Ipoh 3 jam ++) tu la yang wat Ayu tersedar sekejap. Rupenye semalam pengsan kot mase countdown. Tersedar yang rupenye mmg betul Ayu da semakin tue tapi x kawen2 lagi!!!!! Arghhhhhhhhhhhh..........tensen dowh!!!


Hujan bagai mengerti gelora di otakku!!!
Dari dalam bus....

Mule la tepikir2......monolog di dalam otak.

'Aku perlu kawen kot!!!'
'Owhhh tidak...umo da 27thn rupenye!!!'
'Alaa, nak kawen ngn sape???'
'Weii, kene kawen gak!!!'
'Kene kan...nnt ssh la nk mengandung!!!...'

Hurmm, ape nak wat ni? Terpikir lagi....

'Nape dulu senang je nak g date???'
'Skg ni ssh plk nk dpt calon g date'
'Ishh,klu x bg no phone cmne nak date??'
'Argghh, malu le nak g date!!'
'Ehh, bkn malu kot...'
'Relevan ke nak g date2 umo da tue2 ni??'
'Malas da nak sambung pikir!!!'

Penyudahnye, tinggalkan aje pertanyaan tue. Kalau sampai seru nanti kawen la kan? Tapi...................umo da semakin tue!!!!! Ya Allah, tolong lah hamba-Mu ini.....

Semakin pening otak bile g wedding sedare Kak Jah td... Gilang gemilang weddingnye. Bile la turn Ayu????

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers