CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

10 Januari 2011

Tolong Ingatkan Aku!!!

Salam....

Hi semua....yooo, rupenye ade konflik ye ngan lagu 'Tolong Ingatkan Aku' Juara AJL 25 nyanyian gadis melayu Ana Rafali. Alaaa, x komen pun Ayu x tau cite sebenar. Sok seh sok seh yang dekat ngn telinga pun xde dapat didengar...

Alaa, relax la. Adat pertandingankan...ade je yg x puas hati. Tahniah kat Ana Rafali da berjaya mengangkat diri sendiri ke satu tahap yg membanggakan. Ayu pun rase pasni Ayu nak upload le video Ayu ngah menceceh kt utube. Untung-untung Aidit Alfian nampak Ayu...boleh le teman jadi artis. Hahaha...berangan!!

Sofea Jane yang sentiasa wat hati Ayu cayor x mendapat ape2 tempat kat AJL 25 semalam. Namun kemenangan Drama King nyanyian Black & MUH dapat No. 2 da tenangkan ati Ayu. At least ade juak anugerah utk Black... Eh, sebenarnye minat Black ke minat lagu??? 

Shahir....shahir....hurmm, ade org kate kehadiran Nasya Aziz da cacatkan lagu 2. Bagi Ayu mmg Shahir x berapa oll out la malam tadi. Adekah die masih sakit??? Hurmm....mmg muke nampak pucat. Tapi make up je kot. Xpela org Kampor....pasni banggakanla Negeri Perak. Oke...!!

Secara keseluruhannya, mmg oke oke je la AJL 25 semalam. Xde la gempak sgt...persembahan dari Tomok hebat jugak kan? Tapi x menang... Stacy pun persembahan boleh tahan....Yuna pun mantop!!! FT x yah komen la...terkaget Ayu bile tgk die kat skrin bawah tempat die nyanyi 2. Rupenye, kolam ayor.... Hehehe.

Okela..oke je la. Orang len pagi2 lagi da komen ttg AJL 25. Ayu je yang terlambat.... Biase la gune waktu luar biase. Tu yang lambat ckit.

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers