CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

20 April 2011

Cerita Tentang Majlis Perkahwinan: Pendahuluan Cerita

Salam...
Hi sahabat sahabat yang sudi singgah blog ini. Saya sgt hargai anda. Hanya dengan ucapan terima kasih sahaja dapat saya katakan. Hah.. da start la buat drama kat sini ye... Hehehe. Drama Queen!!!

Lama x cerita kisah kahwin - majlis perkahwinan kan? Asyik asyik cerita tentang jiwa jiwa aje.

Ok, insyaAllah andai ada kesempatan beberapa entry saya yang akan menyusul ni saya nak cite kisah kahwin aje. Khas untuk Bye Zura yg request kat saya untuk info beliau pasal hal kahwin ni. Hah, teruk kan saya? Macam la pandai sgt...saya pun x kawen lagi. Tapi, saya sekadar berkongsi apa yang saya tau aje. Umumnya untuk semua yang tersinggah kat blog ni. Khasnya untuk diri sendiri. Tapi sebab Zura pun request saya rajin2kan juga untuk buat entry tentang kisah kahwin ni. Tak susahkan saya pun. Saya sgt suka...cuma saya mintak maaf sebab saya lambat ckit update....

Mood: Jiwa-Jiwa!!

Apa yang dikongsi sekadar apa yang saya tau aje. Untuk keterangan lanjut boleh la jumpa vendor2 tersebut. Saya suka survey sebelum buat apa-apa keputusan. Tapi, kalau saya suka. Saya suka. Kalau x berapa & saya rase ade yang lain yg lagi ok...saya akan pergi tempat lain. Cerewet jugak saya ni.

Ok..sehingga berjumpa lagi & selamat membaca.

Kalau ada apa-apa terus je PM saya kat FB ye.

Thanks with-----

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

6 ulasan:

  1. hikhik...
    xperlu PM kat fb dah...
    sila lawat blog Zura gak eh...

    BalasPadam
  2. hahaha...
    ye ye la.....
    blog anda 'mesti lawat punye!!
    ayu da follow zura tau....

    BalasPadam
  3. thanks ayu...
    :)
    hepi da ada follower

    BalasPadam
  4. hehehe..kire ayu yg the 1st sekali la. :-)

    BalasPadam
  5. turn ko bile lak ayu? heheh =P

    BalasPadam
  6. Mya....ko agak2 bile ea? Ko kan ahli nujum....hehehe. Ko tuh bile cik adik.....?? Sila jawab..sila..sila..

    BalasPadam

Nuffnangers