CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

17 April 2011

NOTA CINTA 14 : Di Saat Aku Mencintaimu

Lagu yang sedang berkumandang kat BLOG saya yang terchinta!!

Memang sangat suka lagu ni. Lagu ni da lama wujud da.. Cam ingat-ingat lupa dengar lagu ni katne. Mayb kat blog Si Cantik Irine Nadia. Beliaunye blog memang selalu ada lagu baru yang sedap-sedap dijamah gegendang telinga. Memang selalu layan lagu ni kat You Tube (time hati luka lara) dan sampai la tetiba saya cam tak suka..tak ingin dengar lagi lagu ni. Kerana parah jiwa bila mendengar...!! Jadi saya layanla lagu 'Biarkan Aku Jatuh Cinta' dari St12. Layan sampai pengsan....!!

Ada cerita di sebalik lagu Dadali - Di Saat Aku Mencintaimu ini. Seseorang hadiahkan lagu ini untuk saya. Katanya ikhlas dari hati dia. Dan saya layan kembali lagu ni. Tapi,seikhlas mana pun dia - kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan. Saya x pernah lelah untuk memaafkannya. Seringkali dilukai itu asam garam.

Siapa pun yang berada di sisi 'anda' akan merasai nikmat kebahagiaan & kegembiraan!!!

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
 
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
 

Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu



Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Luahan:
Terpulang nak anggap saya apa. Awak mintak maaf, sy maafkan. Tak benci pun walau awak mengaku awak salah. Dah terbiasa dengan hal begini.

'Maaf sungguh ku tak bisa untuk kembali padamu'

Dan kita tetap kawan!!

Dan kau yang pergi Dan kau yang x akan bersendiri Dan katakanlah apa jua Dan katakanlah yang kau mencintai aku Dan kau yang datang temui aku Dan

'Maaf sungguh ku tak bisa untuk kembali padamu'

Jangan sesape persoalkan hal ini lagi kerana saya da berjanji dengan diri sendiri. Ape jua yang akan berlaku lepas ni,  Allah swt yang telah takdirkan. Tiada sape yang salah kerana kita harus menerima kenyataan itu!!!

Akhirnya saya tenang......

Alhamdulillah. Ya Allah, kau masih kurniakan anugerah keindahan kenikmatan dunia. Bekalkan jua aku satu anugerah paling indah untuk aku bawa bersamaku di saat Kau memanggilku mengadap-Mu Ya Allah. Yakin aku dengan hikmah-Mu di atas segala ujian & dugaan ini.

Sakitku, aku harap ia kerana Kau masih sayangkan hambu-Mu yang sangat kerdil di sisi-Mu.

Pilihan yang datang dalam hidupku. Kau berikanlah petunjuk-Mu agar bisa aku dibimbing dia yang soleh ke jalan yang Kau redhai.

Sesungguhnya, aku hamba-Mu yang sangat lemah dan hanya Kau yang mengetahui segala yang Kau rencanakan.

Amin Ya Rabbalalamin.

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers