CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

25 April 2011

Kawan Baru Saya

Salam & Selamat pagi....

Tiada lagi Isnin yang muram hari ini dan saya terus tersenyum. Wahh...suka, senang hati, gembira...!! Owhh...ok..ok...sudah-sudah la tu kan. Ok, ni merupakan entry balasan buat Cik Puan Bye Zura. Kawan baru saya.

Terima kasih buat entry spesel untuk saya ye Zura. Uhh, hargainya sangat-sangat. Selamat berkenalan ye... Hahaha.

Kenal Zura x sengaja je... Ni la katenye takdir. Hah...jangan memain ea....!! Kecik je dunia ni. Zura orang Ipoh juga.

Doa saya sentiasa mengiringi bakal pengantin ini. Semoga segalanya selamat & anda berdua bahagia sampai akhir hayat. Amin....


Curi gambar awak tanpa izin
Marah x?
X marah kan??
Awak yang cantik...


Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

3 ulasan:

  1. wahhh...
    syg awk ayu...
    hehehe
    sbb awk jugak la zura boleh terbukak acc blog sendiri...
    :D

    BalasPadam
  2. wahhh...adik,jgn le puji memuji.hehehe....welcome..welcome..mmg ptt pun ade blog zura,sbb kite leh je kngsi2 ngn org yg perlu & jdkn sbg kenangan..kn?

    sayang kamu darling...

    BalasPadam
  3. ye betul...dapat membantu org yg memerlukan seperti sy nih..
    haha...

    tersgt syg kamu jugak cik ayu sayang...
    :)

    BalasPadam

Nuffnangers