CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

25 April 2011

Sebelum terlewat waktu. Entry buat HalizaHadjree!!

Kawan baik saya dari sekolah rendah (ayat yang Cik Adik Manis Liza selalu guna)

Selamat datang ke dunia blog berblog ni Cik Puan Halizahadjree!! 

Saya sayang kamu. Terima kasih kita tetap jadi kawan walau kita pernah hadapi satu tahap kehidupan yang agak membencikan antara satu sama lain. Saya mintak maaf untuk itu. Saya harap kita terus jadi 'KAWAN BAIK'. Walau saya agak sedih kerana Adik Su Long akan bertunang & berkahwin (sebab sape nak teman saya OTK pasni).... Namun saya gembira atas kebahagiaan adik-adik saya ni.

We Lurve OTK so much!!



From left:
Abang Su Long aka Jeffry Hadjree Anuar
Adik Su Long aka Haliza Ali Hamzah
Kakak Su Long aka Nor Yuhaini Mohd Radzi
Ours' with Lurve
Survive with Music
P/S:
Sila abaikan muka yang sangat tak bermaya itu kerana kami baru buat Face Spa. Jadi jaga la kulit muka dengan tidak bermake-up!!

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

2 ulasan:

  1. Terharuuu..Rasa berlinangan air mata..Thank you soo soo much..Walau mcm mana pun kita, we're still friends forever..

    P/s: Don't worry, abang su long dah bagi green lights, even dah kahwin, dia tetap benarkan kita bersuka ria bersama-sama aauuwws i likee..!!! Tq Syg~ Muahkkss!!

    BalasPadam
  2. huhu....jgn la mengalirkan air mata sbb kakak long penuh taman dlm jiwa.akan mudah menangis.

    yaaa...we're stll fren kn???

    p/s: terima kasih bakal suami adik su long!!! klu x bagi....saje je la 2.hehehe....

    Mmmuuuahhh!!!

    BalasPadam

Nuffnangers