CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

04 April 2011

VCO - Minyak Kelapa Dara

Salam..

Hi, ape kes ayu nak cite sal kelapa dara pagi2 buta ni kan? Alamak, dok sebut pasal kelapa dara ni, x telan lagi la malam ni. Japjap...p telan jap. Bluppp, selamat da. Hehehe...

Mesti korang heran kan, tibe2 jek nak cite produk2 ni. Ayu pun lupe jek nak share ngn korang. Ayu skg tengah try makan VCO / Virgin Coconut Oil / dalam bahasa malay cakap Minyak Kelapa Dara. Baru 9 hari je la makan VCO ni. Hasilnya...sangat ok. Kesan parut semakin pudar (dgn harapan hilang la terus). Rase macam mata x ngantok sgt. G opis pun bertenaga. 

Xceli, Ayu nk sgt makan VCO ni sbb Ayu rase Ayu ade tiroid. Bengkak kat tengkuk... Tengkuk ke Leher ye? Hehehe.... confuse pulak. Tengkuk n leher....Ayu search kt internet if ade tiroid,solution selain g jumpe doc & mkn ubat hosp...ape lagi. Then kua la ttg VCO. Mase 2 VCO produk dr Bio Asli. Jenis cecair. Cam x lalu lak... 

Pastu, cari punye cari tebaca kat 2 blog ttg VCO ni. Ape lagi, terus la mencari & tercari mane dtgnye. Hahaha.... Ayu da jumpe, da order, da makan da pun. Ayu de beli hair treatment skli. Sgt bagus...rambut jd sgt lembut. Seyes...x tipu.

Antara kelebihan VCO ni...
1. Mengurangkan kadar kolestrol.
2. Mengawal kencing manis.
3. Tubuh lebih tahan serangan penyakit.
4. Mendapatkan kembali keanjalan & kelembutan kulit.
5. Pertumbuhan rambut lebih baik & kelumumur akan hilang.
6. Terhindar dari alahan.
7. Mengelakkan risiko penyakit kanser.
 
Setakat ni,ape yg Ayu rs lg pas mkn VCO ni ialah ttg selera makan. Sgt bagus kpd anda yg nk berdiet. Mmg VCO kawal selera makan anda. Pasti boleh kurus segera... Masalah jerawat try la VCO. Confirm baik punye..... 
Sekian, tu je la yang nak kongsi ttg VCO ni.

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers