CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

06 Mei 2011

NOTA CINTA 10: Tajuk ape nak buat? OTK Karaoke Box? Kahwin? Cinta? Hidup & Mati??

Salam...

Hi, sahabat pembaca blog Ayu yg Ayu tau mmg blog ni ntah ape2 je. Biase2 aje & banyak membebel bende yang xde faedah. Thx ea....sudi bace entry2 yang ado.

Mood: Kau yang tak mengerti ke Aku?

Thx jugak kepada silent readers sbb sudi membaca.
Cite ape ekk tengah2 pagi buta ni? Belum pagi lagi...baru 11.52pm.
Sepatutnya, Ayu da x pikirkan lagi masalah-masalah yang timbul tentang kisah lalu. Sebab sumenye da tinggal kenangan.

'Maaf sungguh ku tak bisa untuk kembali padamu...

Berulang kali da perkataan tu kua dalam beberapa entry dlm blog picisan ni. Tapi, npe masih ade masalah?

Kebahagiaan dalam perpisahan... Ayu da temui kebahagiaan itu.

Tak ade ape-ape lagi kaitan Ayu ngn kisah lalu. Kalau ada pun nombor plat kete. Tak kan nak jual kete walaupun Ayu cam gedix-gedix nak tukar kete kan.Hahahaha....

Da banyak da disakiti.

Da semakin tua da Ayu ni...

Da redha da.

'Hang bahagia ke x ngn pilihan hang,i dont care!!'
Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

2 ulasan:

  1. wahhh nampak berbahagia cik ayu kita skang ney... hee gud2... bila nak lepak2 sama ney ceceyy =p

    BalasPadam
  2. amboiii...alhamdulillah.yang penting & perlu ditegaskan, kita hanya menjadi perancang yang terbaik,apepun Allah swt yg tentukan....

    ko mai...ckp je la nk lepak bile2.weekend kan...kt JJ ke karaoke ke....jgn dok senyap2 jek kat umah.

    BalasPadam

Nuffnangers