CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

20 Julai 2011

...................

Suka tidak semestinya CINTA!!!



Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

NOTA CINTA 20: Hatiku MIlikmu

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya


Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini


Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini 

-NERA AF9- 

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

18 Julai 2011

Aku Permata

Aku Permata – Salma Mentor 5

Terdampar jauh dihempas badai ku hanyut
Hati merintih terkunci mulut membisu
Perjalanan yang jauh bagai tiada sudahnya
Liku ranjau kutempuh dalam mencari jawapan

Di sudut kecil hatiku sering berkata
Apa yg terjadi ada hikmah sebaliknya
Kuberanikan diri menongkah arus yang deras
Demi hari esok ku relakan

Chorus:

Walau tiada tangan menghulur
Kan ku tetap berdiri teguh ku bangkit semula
Tuhan, hanya engkau mengerti
Perjalanan hidup seorang insan

Kini ku jauh memetik bintang di langit
Berakhir musim dingin kini mekar bunga indah
Tinggallah memori terpahat di dalam dada
Terjawab sudah segalanya

*Ulang Chorus

Aku hanya ingin merasa
Kemanisan hidup di dunia yang kudambakan
Tuhan hanya engkau mengerti
Perjalanan hidup seorang insan

Walau tiada tangan menghulur
Kan ku tetap berdiri teguh
Ku bangkit semula
Hanya titipkanlah doa
Agar permataku terus bersinar

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

13 Julai 2011

NOTA CINTA 19: ........

"Kalau kita SAYANGKAN orang tu 
kita nak tengok dia BAHAGIA


kita kena BERKORBAN
 
DAN 
kalau orang tu SAYANG kat kite dia akan BALIK kat kite JUGAK.

DAN
 tu la namanya JODOH.." 

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Percaya Padaku

Yer....
Takde idea sudah mau ngomel ape ea.
Dok layan dengar SURIA FM.
(Aiyoooo...)

Hahahaha...

Mereka sangat suka mainkan lagu Dadali ea. Satu hari berkalikali dengar lagu ni..... SESAK!!! Lagu sume sedeysedey. Beribu Sesalan la. Aishiteru la. Kisah Hati la.... Sume lagu nak pegangpegang hati.

Tapi, sebab tu radio hak milik orang. Kita layan je la ea....!!!

Sila layan lagu ni pulak yer!!~

PERCAYA PADAKU - UNGU

Aku tak tahu apa yang kurasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu melihatmu
Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdetak tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

[*]
Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku ‘kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

[**]
Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku ‘kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku
Saat ku tahu kau akan pergi jauh

Izinkan aku ‘tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu
Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Back to [*][**]
Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu
Back to [*][**]
Back to [*]

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Ia begitu menyesakkan......

Perasaan berdebar-debar yang x habishabis amat memberi kesan kepada saya ye!!! Sila nyah dari hati - jantung - jiwa saya dengan kadar SEGERA!!...~


Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

12 Julai 2011

NOTA CINTA 18: Bukan terlalu mencari yang terbaik.......

http://youtu.be/Uk3eCiYW0Fk

Sehingga yang digendong berciciran....
Yang dikejar tak dapat...

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Andainya sedikit daripada cinta itu hendak diberi pada seseorang....

KASIH manusia sering bermusim,
 SAYANG manusia tiada abadi,
 KASIH
Tuhan tiada bertepi, 
SAYANG Tuhan janji-Nya pasti.

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

10 Julai 2011

NOTA CINTA 17: Cinta Teragung - Hazama

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Chorus
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu


Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Ulang Chorus

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku

Lurve, 
~ ^^Ayu^^ ~

Jangan Pernah Berubah - ST 12

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan

Reff:[*]
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

[**]
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Back to Reff:[*] , [**]

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya 

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

NOTA CINTA 16: Setengah Mati Merindu - Judika

Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mengapa kita
masih saja tak pernah bersatu
Selalu saja bertemu bertemu saat
Kau milik yang lain

Mungkin kau bukanlah jodohku
Bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu


Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mungkin kau bukanlah jodohku
Atau bahkan bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu
Setengah mati merindu

Aku merindukanmu
Aku tetap menunggumu

Menuggumu
Menunggumu
Aku tetap menunggumu

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

04 Julai 2011

Wedding Videographer - Hasil Kerja NH Narratives

Salam....

Hi semua....
Lame ea x update blog!!!
Huh, x mo tulis panjang bejela2...


Ni nak kongsi hasil kerja Encik Nairul Hafiz 

{NH Narratives - Your Wedding Videographer}


Tambah sikit lagi info: 
Untuk pelamin yang tesergam indah tu hasil Encik Za8 ea.

{Zaha Wedding Planner}

Nak details sila tengok DIREKTORI BUTIK PENGANTIN DI IPOH....

Ok...babye!! 

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Nuffnangers