CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

18 Januari 2012

Pasar Malam....

Heee, da xde topic la ni nk wt cite sal pasar malam lak. Hehehe...
Hari ni hari kusut sedunia utk saya... Tak tau ape yang kusut sgt ntah. Planning mcm2 ngn El & Ziela. Dari nk g jogging, tukar nak g ke Hot Spring Tambun...untungnye nasib, Hot Spring tutup lak ari Selasa. Kekurangan rezeki la di situ ye. Habis tu, Ziela request nak g Spa..... call nk wt booking, Spa tu tutup awal lak arini. Tak jadi lg projeknye. Hurm, semua pon x jadi... karoke pon x dapat, nk p layan live band kt Impiana pon x dpt. 

Last2 g umah diorg je.... Sampai2 je Ziela da tnye 'Apsal muke ko cam 2 yang?'.... 'El pon x ok...pening pale katenye'.. Saya x mampu nak berkate-kate. Senyum sje blh. Pastu bg cadangan nk g makan kt tempat feberet saya. Sbb teringat nk mkn sup daging & telur bistik. Tu je la menu saya klu ke sana..... (Korang try la makan kt Johan Classic, Tambun ni...mmg best la!!~)

Memandangkan El tgh sakit pale...x jadi jgk nk ke Johan. Last2 decide utk ke Pasar Malam je. 'JALAN KAKI' yer..... Teringat zmn belajo dlu, ke pasar malam ke outing ke mane2 byk menggunakan kaki. So, saya & Ziela telah bejalan kaki dr umah ke pasar malam...dgn jalan kaki. Owhh, mmg bepeluh la. Hahaha...

Tapi....

Ziela, seyes ceq nk habaq. Mmg cam best la bejalan td. ..release ckt kekusutan aku, sayang... So, ko nnt simpan la kenangan ni ketat2 ea. Bwk p Johor kenangan ni.... Kirenye, sementara menghitung hari perkahwinan ko ni...kte betiga mmg btl2 menggunakan mase yg ade kan?

p/s: sayang & cinta sepenuh jiwa & raga!!~

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers