CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

05 Januari 2012

Rojak

Salam....

Hi semua. Masih x bekesempatan nak berceloteh setiap hari. Teringin la nak menulis setiap hari. Tapi ape pon tak boleh la!!~ Saye tau... xde cerita yang best pon. Tapi, sekadar nak meluahkan rase sendiri. so, tulis...tulis..tulis la...tapi takde mase pulak. Cume dapat mengomel sorang2 la. Pikir sorang2... Huhu...

Tadi jumpe kawan lame...die tegur, 'ehhh, rasenye dlu muke clean & clear. apsal jerawat besepah? Kat dahi tu belambak....' Hahaha.... memang diakui pon jerawat semakin besepah. Tak sempat die nak reda...tambah2 byk lak. Kat dahi yang halus2 ni tandenye banyak pikir. Ermm, study kuat.... da start final exam kan....

Alhamdulillah... 1 paper da selesai. Ade lagi 3 paper. Gaye orang tua belajo balik, mmg mcm x boleh blah la. Ikat kertas jawapan pon salah... Hurmm.... jawap soklan pon huru hara. Banyak main... Takmo studi betoi2...


Semalam patutnye spent malam terakhir utk wt revision terakhir. Tapi saya tak wat cam 2 ea. Boleh g lepak ngn member2. Merepek2. Bergelak sakan... Yang paling syok, tetibe boleh la main golf :- sukan orang malas... Hahaha. Tapi seyes enjoy. Peluh2 jugak ea walau itu ialah sukan orang malas.... Hepi & enjoy maka jawapan periksa saya arini jadi 'steak, lamb chop, chic chop....golf'.... kan degil, x reti nak dok diam kat umah n studi kuat2...... Wish blh success la.. InsyaAllah.... :-)

Petang hari 03.01.2012...



Cepat-cepat balik rumah untuk bertemujanji di malam hari....

Taraa...inilah temujanji yang tidak sengaja itu. Pic ehsan Ziela SF yg curik2 amik gambar saya. Huru hara ea saya. Hahaha...
So, arini da masuk ari kelima dalam 2012. Hari pertama 2012 besama Ziela SF & El Zxyda. Hari kedua spent besama mak & adik terchenta. Hari ketiga start hari pertama keje di tahun 2012. Semangat g keje dgn baju kebaya lame bewarne maroon. Membara la kononnya semangat tu. Malam lepak besama sahabat-sahabat. Hari ni amik exam. Esok g keje lagi cam biase... Agak2 bile la rutin harian ni akan bertukar jadi lebih indah dari biase ea??

Wondering...
Unpredictable....
Misteri!!~

Layan je jangan sampai jiwa kacau sudah la!!~
Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers