CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

07 Januari 2012

Sasaran Kerja Tahunan

Salam Sabtu...

Hari cuti untuk yg cuti. Selamat menikmati hari Sabtu yang indah. 

Saya bgn2 tido pagi td terus teringat pasal laporan penilaian prestasi. Tahun lepas da start key in sume dlm HRMIS. Tahun lepas ialah tahun ketiga saya keje kt tempat ni. Alhamdulillah...semakin seronok walau beban tugas tak tertanggung. Rase rugi lak x sambung belajar amik LAW. Ayah nak saya belajar LAW. Saya nak jadi POLIS tapi ayah x bagi. Hahaha... Ermm, cume kenapa saya x sambung LAW sbb saya rase hidup orang LAW ni sgt bosan... Hari-hari g Mahkamah, xde keceriaan kot kat muka diorang. So, saya decide amik admin shj... Cukupla dari takde langsung...kan?

Tadi bukak laporan penilaian.... Rase nak nangis. Tapi memang terharu jugak. Saya baru masuk Unit ni bulan Julai last year. So, baru besama Ketua Unit baru dalam 5 bulan. Selama 3 tahun lebih kat Jabatan ni, 5 bulan kebelakangan ni baru saya rase excitement dalam bekerja. Walau kadang-kadang da smpi jammed, x terlayan keje yg bertimbun. Tapi tetap rase nak seronok. Benda baru belajar kan....harap-harap seronok sampai bila-bila. Ya lah...kalau rezeki saya x de kt tempat lain, saya akan remain di sini sampai saya pencen. Huhuhu...

Apepun, nak ucapkan terima kasih kat KU yang bagi tunjuk ajar. Bagi markah & ulasan yang mmg saya x sangka. Terharu gila la... Thx byk2... InsyaAllah, yang kurang tu akan diperbaiki. Kawan-kawan seunit, thx jgk byk tolong tunjuk ajar dr awal sy masuk Unit ni. Thx tolong betulkan ape yg x betul. Kepada Bos jugak... Thx sbb membantu saya.....

Semangat bekerja kuat berkobar-kobar.....

Saya percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya!!~

Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers