CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnangers

My Heartbeat

GuestBook

Soul

03 Mac 2012

Tukar angin

Salam lewat malam.....

Malam ini  malam melayan perasaan. Terima kasih Ya Allah... Saya cukup bertuah. Bila satu masa dulu saya selalu kecewa dan terus diduga sampai sekarang. Rupanya dalam tak sedar ramai yang ambil berat & masih ada yang sayang. (Kene layan lagu 'Bila Diri Disayangi') 

Aznida...kamu keje malam ni. Jadi, takde sape nak melayan aku....

Aznida...kamu kisah tak kalau aku pun nak tukar angin? Alhamdulillah...insyaAllah, ayah aku dapat tukar Ipoh balik dlm masa terdekat ni. Syukur.... Dan, aku pun bepikir2 balik hajat aku yang lama aku simpan. Tukar angin... Keluar dari sini dan cari life yang baru. InsyaAllah, yang lebih baik dari skrg ni. Harapharap....

Kamu tau....tempat yg aku teringin nk pegi & nk keje kt mane??? Aku nak g Sabah beb..... Aku nak dok sane. Setiap kali tu je tempat yang aku pikir aku nak g. 

Memandangkan aku belajar skg ni....so, aku akn pkr utk mntk tukar either kt Kedah / Negeri Sembilan. Negeri Sembilan ok kot. Cawangan kecik. Keje x banyak. Aku ulang alik dari KJ ke Seremban hari2. Smart x? Hahaha.....

Aznida. Mari berhenti berharap....  

 
Lurve,
~ ^^Ayu^^ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnangers